Blev...

besviken idag när jag tittade på So you think you can dance. Min favorit gick inte vidare till direktsändningen.  Tobias från Let`s dance. Det stog mellan honom och en Dansk kille som hette Egor. Tyvärr blev det juh då Egor som gick vidare! Skit säger jag! Hade juh varit kul med ett bekant ansikte och heja på men inte då. Bläh!

Sen så spelade Liverpool mot Arsenal idag och vann med 4-2...gött. Imorgon spelar vi mot Roma igen. Shit...vi måste juh bara vinna annars blir det förlängning. Skall till Ullared i morgon så jag hoppas att jag hinner hem i tid till matchen bara!! Jag, Mikaela och Vilda skall dit och kolla läget lite, skall bli kul! Hoppas man hittar nått bara det e juh inte säkert. Men först upp tidigt och vara hurtig och gå till gymmet. Det börjar ta sej lite nu. Kan se en liten förändring på mina armar. Skall köpa ett måttband så jag kan börja mäta lite för det e juh ingen ide att ställa sej på vågen eftersom muskler väger mer än fett!

Va på gymmet idag men jag hade ingen bra dag alls. Va jätte slapp i armarna och klarade inte alls lika mycket som jag gör ibland! "SUCK". Men det e bara att ta igen! Spelade innefotboll med. Det är riktigt kul. Spelar juh bara med killar så det e lite hårdare spel men det e så det skall vara tycker jag!! Sen va det för mej och Vilda att åka hemmåt. Vilda slocknade i bilen så gott. Sen sov hon en stund i min och Johans säng. Sen sov hon bredvid mej i soffan för hon gillar att ligga och gosa, hon sover bäst då!! Efter det va det lite bus och mys. Det e alltid kul sen blev klockan mycket så det va dax att lägga Vilda men det tyckte inte hon va en bra ide så hon blev förbanad och spydde ner hela sej och sängkläderna. Så det va juh bara till att byta hehe : ). Jaja, olyckor händer juh så lätt! Sen så somnade hon juh till slut så ingen skada skedd! Lilla Skrullan! : )

Så nu har jag tittat klart på Eragon på tv och skall snart sätta mej ner och se klart på Scrubs!! Ha det nu så bra alla! Kramar!! : )

Vilda med sin Farmor och Farfar.
image157

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjena hejsan..
ALlt bra med er läser jag:) gött o höra..
SJälv har jag hur tråkigt som helst..
Åker på träningsläger imon, skönt o ha nått o göra:)
Men ha d gott..
ida

2008-04-09 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0