Fick...

min deklaration idag. Blev glatt överraskad för jag får tillbaka 7943kr. Det behövs juh alltid extra pengar nu när man har barn. Vem vet...om vädret i sommar blir lika tråkigt som förra sommaren så kanske det blir en resa och det behövs juh alltid pengar till hehe!! Men sen får man juh hoppas på att sommaren blir fin i år så man kan njuta av den istället för att sitta inne och kolla på regnet som bara öser ner hela dagarna. Idag har min mamma varit här en stund på förmiddagen. Hon tittade förbi innan hon skulle till jobbet. Efter det så har vi inte gjort så mycket här hemma. Mest busat med Vilda. Hoppades juh igår att vädret skulle bli bra så man kunde gått ut och promenerat men det lockar inte när det regnar! : ( Nej nu måste jag gå för Vilda ligger på golvet och är rasande!! Kram på er!!

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0