Har...

varit på Borås Djurpark också. Men det va juh kanske tre veckor sen men har inte tänkt på att skriva om det. Men nu kom jag på det hehe. Glömsk som man e!!! Vilda tyckte det va jätte kul att titta på alla djur. Men ville inte sitta i vagnen så mycket så man fick juh bära henne en del också. Sen e det väl inte så konstigt att hon inte ville sitta i vagnen för då såg hon ingenting pga att stängslet va precis i hennes synfält då, trist att dom har satt det så långt ner dom sista bjälkarna. Jaja, hon fick rida på mammas och pappas axlar/ryggar och det gick så bra så! Det blev inte så många bilder på Just Vilda men många på djuren. Lägger bara upp några annars får jag sitta här en bra stund!

Dinosar fanns det också hihi!


Girafferna va roliga.


Elefanter                           Giraffer                              Apor
   

Hjortar                               Zebror                                Älgen
   

Påfågel                              Lejon                                   Björnar
   

Här ser jag toppen mamma Hihi!! : )


Vad skall man med barnvagn till??


Vackert djur!!


Också ett vackert djur!!


Så det va lite bilder från vårat besök på Borås Djurpark, Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

där var jag också när jag var så liten som ditt sällskap ;) hehe

2008-08-11 @ 18:09:14
URL: http://dilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0