Danmark...

Va i Danmark igår. Åkte kl 8 på morgonen och kom hem ca 18. Va en trevlig resa. Mycket öl köpande blev det för killarna. Köpte inte så mycket själv med tanke på att jag inte dricker öl. Va ganska trött när jag gick upp på morgonen så jag och Vilda somnade en stund på båten. Jag fick köpt ett par häftiga skor till Vilda i Danmark men hittade tyvärr inga till mej själv. Sen gick vi till en liten restaurang som gjorde jätte goda pizzor. Stenungsbakade mmmm. Sen va det dags att skynda sej till nästa affär för att kolla mer sprit men hittade inget. Efter det va det tid för oss att åka tillbaka till båten. På båten hem tog Jhon en lur. Han och Daniel såg ut som om dom inte hade sovit på år och dar. Fick juh spelat lite på maskinerna också men vann inte så mycket. Trist, brukar vinna lite men inte denna gången. När vi hade lämnat av killarna åkte vi hem och tog det bara lugnt. Det e juh alltid skönt att inte behöva göra så mycket. Speciellt efter en hel dags resande och shoppande. Vilda somnade gott iallafall.

Vilda hittade en lekhörna



          Sen hittade hon en kompis att leka med, plus en massa duplo.             
 

Killarna sitter och planerar sina köp.


Jhon måttligt road på morgonen och Daniel är inte heller så pigg.
 

Pappis och Vilda tar en snabblur.


Johan och Daniel packar in i bilen medans Jhon är barnvakt.
 

I väntan på maten.


Vilda tycker att det är jobbigt att vänta så hon får en puss av mamma.
 

Sen blir det lite små bus påvägen hem på båten med Daniel.


Jhon på bättre humör och Johan lyssnar på mobilen.
 

Så här trött blir man av att resa en hel dag hihi!!


Kramar på er alla!!






Kommentarer
Postat av: ida

Wiiie vilken snygging hon är i mössan, den är ju perfekt när det inte är så himla kallt....



Snart jul, ska bli kul:)

2008-12-07 @ 18:28:12
Postat av: Anonym

puss på dig lilla bus ungen mor-mor längtar efter dig syns snart kram

2008-12-07 @ 22:11:44
Postat av: Vildas moster

Jag säger bara, att GUUUUUD va längesen det var jag såg dej.. Va långt hår du har fått... Men om vi inte ses innan så ses vi den 22:ande.. puss på dej

2008-12-11 @ 18:59:20
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0