I...

Lördags va vi på Lek och BusLandet med Vilda. Säger bara, fullt ös medvetslös!! Shit vad hon höll igång. Hon gillade att åka dom stora rutchkanorna. Sen va det kul att leka i bollhavet med pappa. Hon hade fullt upp att hitta rätt i den stora hinderbanan. Jag och Johan va helt slut när det va dags att åka därifrån. Sen hände det inte så mycket mer på kvällen. Söndagen bjöd inte heller på så mycket. Men det e juh alltid skönt med en slappar dag.

Här va det massa roliga bollar att käka på.


Pappa e rolig och kastar upp bollarna i luften. Vill också pröva!!
 

Pappa provåker rutchkanan.


Sen får Vilda åka med.


Inte så lätt när man e liten!!
 

Det är jobbigt att klättra, men jag klarade det tillslut! Puh
 

Sen är det tunneln som man skall krypa igenom.
 

Den klarade jag galant den med!!


1..........2..........3


WIIIIIEEEEE!!!


Här gick det undan!!


Bollhavet va riktigt ballt!!
 

Mammas och min tur att åka!! WWIIIEEE


Mera hinderbana.
 

Spindeltjejen!! HIHIHI


Jag kan flyga hihi!


Pappa och Jag i bollhavet igen.
  

Mat är bra när man leker så mycket.
 


Nä, mera bilder kommer i morgon. Glömde av att jag tog så många!! Ha det så bra! Kramar!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vilka härliga bilder! Jag har aldrig varit i Busfabriken, men attans vad det ser roligt ut. Mina ongar skulle älska det!



ps. Du har ett litet pris att hämta hemma hos mig...ds..

Ha en härlig lucialördag...

kramiz

2008-12-13 @ 09:28:16
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hrm, jag menar ju Lek och Buslandet.... (Skyller på trötta hjärnceller....)

fnissar

2008-12-13 @ 09:29:23
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0