Jepp...

helgen har varit intensiv vill jag lova!!  Först lite folk hemma på Lördagen för att fira lite Lucia. Mycket trevligt vill jag lova med båden Nintendo Wii och poker.

I full gång med pokerspel!


Jepp...så full kan man också vara hihi!!


Sen på Söndagen va vi hemma hos Angelica och Conny på kvällen, käkade pizza och tittade på film. Bra avslut på en kul helg! Sen va jag helt slut. När vi va påväg till bilen så mötte vi en liten katt som Vilda klappade. Så vi får väl snart höra att hon vill ha en själv kan jag tänka mej haha.

Lugn stund i soffan dagen efter!


Porträtt på killarna.
  

Vilda hittade Connys skor.


En till som vill ta bilder.


Fin pisse katt.


Jepp...snart kommer hon väl tjata om en egen hihi
  

Ha det nu så bra. Kramar på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0