Har...

väl inte varit så duktig det senaste på att uppdatera bloggen men har inte haft någon lust. Har hunnit med mycket i veckan. Va med Anita och Linnea i stan för att träffa mamma maffian. Det va riktigt trevligt vill jag säga. Satt och fikade på Condeco vid Kompassen en bra stund. Efter det tog Anita, jag och små sessorna en shoppingrunda som slutade med att jag fick köpt: ett par byxor, en schal, en duk till hallbyrån och en lykta att hänga i vardagsrumsfönstret. Det blev jätte fint! :) Va väl hemma vid halv 8 på kvällen så det blev en heldag i stan.
image67
Mina nya trekvarts byxor.

Sen har vi varit på öppna förskolan och gjort hand/fot avtryck på lillan. Det blev jätte bra. Vi skall lacka och hämta dom på Tisdag. Sen så klart va det mycket lek och bus. Men Vilda och Linnea blev hungriga så dom fick mat sen somnade dom i knät. Då va det dax att gå hem tyckte vi. Inte så stor ide att vara kvar när sötisarna sover för vi är juh där för deras skull hehe:)
image68
Skruttisarna i en mjuk lekhage och leker!! :)

                       
Johan och Vilda :)   Inte riktigt färdigt ännu   Linnea fullt upp med babygym

Sen i Fredags så va det badtime för mej och skruttan. Det är juh alltid skönt att bli ren, det tycker nog lillan med hihi!!
image72
Snyggt med skummkam hehe:)

                    

Sen efter det gjorde jag en paj som vi skulle ha med oss till Daniel för vi skulle äta middag där. Middagen va jätte god. Sen tittade vi på Guld Kompassen och på Bee movie som båda va bra! Klockan hann att bli 2 och vi åkte hem. Sen va det sängdax. Idag har vi bara latat oss hela dagen. Johan är jätte förkyld...inte alls roligt. Får hoppas att det går över. Nu skall jag äta fruktsallad som min sötnos har gjort!

Puzzar och Kramizar på er!!

image77

Kommentarer
Postat av: jhon

Vilka söta kort på lillan när hon badar!! Tycker hon är kul va??

2008-02-05 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0