Vet...

att jag inte har varit speciellt social här på min blogg på senaste, men det är inte alltid man har nått att skriva om! Här är allt som vanligt. Johan jobbar och just  nu så ligger lillan i sin säng och sussar. Jag tänkte att jag skulle sätta mej och titta på Armageddon en stund. Vill in hit bara och skriva att allt e bra och att alla mår fint!

Ha det bra nu:)

Kramizar

PS: Lite bilder skadar juh aldrig eller hur ;)

image88

Kan nästan stå sj men med lite hjälp av väggen hihi!!

          

Lite bus hemma i soffan är alltid kul!

     

Tror att Blåbärsdesserten va lite sur eller vad tror ni hihihi!!

image98

Men nu säger jag och Vilda Puss puss på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man ser ju iaf vem skruttan har fått sina blåa ögon ifrån:) Ni e för goa.. Mina älsklingar.. Så snart står hon själv också, fan va tiden går fort, nu
får hon inte växa mer..hehe:D puss systeryster!

2008-02-13 @ 00:10:12
URL: http://cpis.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0