Har...

tagit lite svart vita bilder på Vilda för hennes mormor vill ha en förstoring i svart vitt på henne som hon kan hänga på väggen bredvid sina andra barnbarn! :) Tänkte visa några här så ni också kan få se. :)

image29

Först ett kort med jätte skrattet allan hihi :) Gullunge!



Sen några små bilder så ni kan få se så många som möjligt! :)

                  

Sen ett stort! Snacka om att se bekymrad ut hi hi :)

image33

Tog juh fler än dessa men om jag skall lägga in alla kan jag få sitta här ett tag och det orkar jag inte!
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilka härliga bilder! :) Har också tänkt knäppa svartvita bilder men glömmer hela tiden att ställa in kameran på det :P

2008-01-16 @ 19:35:17
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Malin Lindsjö

Hon är verkligen jättefin! Så himla underbart leende, man bara smälter! :D

2008-01-17 @ 12:24:31
Postat av: vildas mor-mor

Tack för att ni kom och hälsade på idag. Det är så kul när gullungen är här.Det är roligt med dig och Johan också kram från mamma " svärmor"

2008-02-03 @ 19:52:17
Postat av: Helena din gammla klasskamrat

Vad stor hon har blivit lill tejen

2008-02-05 @ 00:14:47
Postat av: Vildas Mor-Mor här

Hej på er, hoppas att allt är bra. Jag och mikael har varit i stan en sväng idag. Längtar efter busungen kramar till er alla tre.

2008-02-24 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0