Har...

haft många besökande här hemma idag. Först kom mamma med ostfrallor som va jätte goda! Tack mamma! :) Sen fick hon passa Vilda en stund medans jag gick och hängde upp tvätten. Vi hade tvättdag idag. Johan va juh inte hemma för han skulle jobba över. Han slängde in tvätten i maskinerna innan han åkte och jag skulle hänga upp den. Sen efter ett tag så kom Bamse också på besök. Mamma stannade till två, halv tre någon gång. Sen skulle hon åka. Men Bamse stannade kvar, hon va också snäll och passade Vilda så jag kunde hämta tvätten. Tur att det inte va så mycket tvätt. Efter det satt vi och tjötade lite och tittade på tv. Lillan sov mest i Bamses knä hihi! Gullunge. Sen lagade jag köttfärssoppa som vi mumsade i oss. Vid Nio tiden dök Mikaela upp. Så vi satt och snacka en stund tills parkeringsbiljettern tog slut sen va det dax för dom och åka...vill juh inte ha böter!! Efter det har jag och lillan mest myst i soffan och tittat på tv. Nu försöker jag se till att hon somnar. Samma proccedur som alltid. Mata, stoppa om, säga godnatt sen skrik och gap från lillans sida som inte vill sova i sin säng. Hoppas att hon vänjer sej snart för det börjar bli jobbigt att höra henne vara ledsen varje kväll!!!

Men nu säger jag God Natt och kram på er!!

PS: Jag vet att det finns folk som läser min blogg! Skulle varit kul om ni lämnade avtryck någon gång! :)

image60

Vilda bara några dagar gammal! Kände för att lägga upp denna underbara bild!! :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Men sicken liten gullfis!!! ;) Det va ett tag sen. Tiden går allt fort!

Kram på er!!

2008-01-24 @ 10:35:41
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Cat

hur går det att vänja lillan vid att sova egen säng då? Lika envis som mor sin, tro? hehe



Har tänkt att börja med mina scraps.. (nån gång) kan inte du vara gullig och skicka över ett mail till mig på lunar med, datum, tid och sånt från när vilda föddes, jag har ju så klart förlagt den lappen jag hade. tack på för hand. kramar till er

2009-01-09 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0