Idag...

har vi äntligen fått städat undan julen. Jaja inte för att jag tycker illa om julen för det gör jag inte, men det e alltid skönt att få bort den så allt återgår till det normala i lägenheten. Det började vi dagen med. Tyckte det va lika bra att sätta igång direkt så det blev klart så fort som möjligt, hatar att städa juh! Fast det tog inte så lång tid, skönt det.

Sen efter det tog jag och lillan ett välförtjänt bad medans Johan va snäll och dammsög och gick ner med julsakerna till förrådet. Vi badade i ca 45 min. Vilda lekte med badankan och alla schampooflaskorna som hon fick tag på. Hela badkaret va fullt av flaskor ett tag. Men sen va det dax att gå upp för hon tröttnade och det kan man juh förstå efter 45 min. Dom små kan juh inte ligga och njuta som vi vuxna kan direkt hehe!

Ren och påklädd bar det sen av till Backaplan för att inhandla lite saker och lite mat. Vi har äntligen fått köpt ett spjälskydd så nu är det bara sängen som fattas. Det blev med Spöket Laban på, jätte sött tycker jag. Kommer lägga in en bild när sängen är på plats. Det får bli snart för Vilda börjar växa ur vaggan nu hihi. Stora tjejen! Sen blev det Coop för att vi behövde lite saker till middagen. Det blev kycklingsallad tillslut men det e inte fy skam vill jag lova! :) Lite godis i gotteaffären han vi också med att köpa hehe. Fast det hinns väl nästan alltid med. Men det e juh så gott med godis ibland men inte alltid!

Sen bar det av hemåt för att laga middag. Mata Vilda och att gå ut med hunden. Så nu e klockan 23:34 och allt e färdigt för idag. Vilda och Johan ligger och gottar sej i sängen. Jag skall strax göra dom sällskap. Men jag skriver mer nästa gång!

Kramar på er alla där ute! :)

                   image14
Våran lilla pacha hihi!! :)

Kommentarer
Postat av: Anita

Låter nästan som våran dag då! ;) .. Fast vi va aldrig iväg och handlade på Backaplan då. Men Vi städade, Linnea badade och plockade bort julen ;) hi hi!

Kram på er!

2008-01-11 @ 13:42:37
URL: http://mrsanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0