Idag...

har vi mest bara slappat efter en lång helg. Johan har juh varit ledig sen i Torsdags så vi har haft en riktigt lång skön helg tillsammans hela familjen! Igår var vi hos Jhon och Anita för att fira Jhon i efterskott för han fyllde juh år den 1 Januari. Så vi fick smörgåstårta och vanlig tårta som va jätte god! Sen satt vi och småtjötade en stund och lyssnade på music. På tv:n gick Rocky i bakgrunden som man tittade på lite då och då. Coffe va också där. Har inte träffat han på jätte länge så det va roligt. Han e juh ändå Vildas fadder. Sen blev klockan halv ett och parkeringsbiljettern höll på att gå ut. Plus att lillan började bli lite grinig igen. Tre tänder till e juh påväg så det e juh inte så konstigt! Så vi åkte hem till oss och Daniel hängde på för att spela lite PS 2. Sen satt vi och spelade till framåt halv fem, då gick jag och la mej.

Idag vaknade jag klockan ett och va inte så pigg vill jag tillägga hehe. Men jag tyckte det va dax att gå upp ändå. Daniel låg och snarkade på soffan så gott. Men jag fick liv i alla så småning om. Sen åt vi lite frulle och spelade lite till. Men efter det tyckte Daniel det va dax att gå hem och duscha. Hehe kan förstå han. E juh alltid gött med en dusch! Sen har vi inte gjort så mycket mera idag förutom att äta pizza och tagit det lugnt. Nu skall jag ta min plats i soffan hos Johan och Vilda!!

Ha det gött! :)

Tyvärr blir det ingen bild denna gång för bloggen vill inte ladda upp någon...vad trött man kan bli!!!!!!!!!
Det blir väl som min förra blogg. Den kraschade!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken söt liten blogg :-)

2008-01-13 @ 23:04:31
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Mia

Tack så mycke :-)
Ha en fin dag!!

2008-01-14 @ 12:36:28
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0