Idag...

har vi varit på en liten tripp till Kungälv för att träffa min syster. Vi gick och fikade på Nyfiken en stund, sen gick vi runt lite och tittade i affärer. Jag hittade en kjol som va ganska söt sen hittade jag en klänning som va jätte snygg men jag kände inte för att köpa något till mej själv idag så det blev fyra par strumpor till Vilda istället.

image61
När man inte vill köpa något till sej själv så får man skämma bort skruttan istället:)

I Fredags så hade vi Daniel över på middag. Det blev älgstek med potatismos och kantarellsås, det va sååå smarrigt. Jag åt tills jag nästan sprack! Sen så va det filmtaim och efter det så va det så klart tvspel som stog på schemat. Satt uppe till typ 3 sen va jag skit trött. Lördagen va lugn. Gjorde inte så mycket, bara tog det lugnt och satt och tittade på tv och myste i soffan. Kan vara skönt det med ibland! : ) Söndagen va vi ute och promenerade ute i fina vädert. Man får juh passa på när solen tittar fram. Det är juh inte så ofta nu för tiden! Annars har det inte hänt så mycket. Skall sätta mej i soffan och mysa med min lilla Sessa nu.

Ha det bra!! Kramar!

image62
Hmm, ja hon har sina sätt att sova på hehe :)


             Blå himmel va längesen man såg!!        

image66
Vad är en helg utan bus hihi!! :)

Kommentarer
Postat av: jhon

Sött vilda är på skratt kortet...hoppas vi ses snart!

2008-01-29 @ 01:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0