Japp...

Min andra blogg försvann juh så nu e jag tvungen att lära mej en ny! Det e juh skit när man har lärt sej en så e man tvungen att byta.

Det har varit jul och nyår så vi e inne på 2008 nu. :) Hoppas att detta året blir lika bra som det förra. Vi va hos mamma och pappa på julafton och hos Johans föräldrar på nyår. Det funkade fint. Lillan fick många fina julklappar men dom orkar jag inte räkna upp för det e så många! Jag och Johan fick några vi också. Ända besvikelsen på julafton va väl att det inte va någon snö annars så va det toppen. Men vi fick snö nere i Småland på nyår iallafall!

Vill juh vissa några bilder från Jul och Nyår så här kommer några.

                
Söt med tomteluva  Gott med gröt Faster med isbjörn   Johan och Vilda   



   
 Heja Frölunda!!     Lite tröttis!!  
                   
                    







                  image9
                    Hela familjen framför den fina granen hemma hos farmor 
                                               och farfar i Småland!


                             God fortsättning nu allihopa! Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: jhon

Va trevligt ni verkar ha haft de... vi har massa snö nu här borta!!!

Hoppas ni kan komma till oss på lör... va kul att de blir fotbollsfest hos er på helgerna!!!

Nu skall jag sova!!

2008-01-03 @ 01:17:03
URL: http://ollasanita.bloggspot.se/
Postat av: Helena

Hej! Gabbe! Kul & se alla bilderna på vilda! o fam!

Möte din mamma i dag när jag jobbade på City gross special. vi mår bra allihopa jag o jonas & hunden ludde.

2008-05-20 @ 20:11:12
Postat av: Vildas Mor-Mor här

så fin lillan var på midsommar, och du och johan i midsommarkrans. kramizar vi hörs snart

2008-06-22 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0