Vilda...

Sov hela natten i sin egna säng. :) Hon vaknade en gång framåt 3 tiden sen sov hon tills Johan väckte henne vid halv 10. Kändes jätte konstigt att inte ha henne bredvid sej i sängen i natt och det tog en stund innan jag somnade, men när jag väl sov så sov jag jätte gott. Jag fick juh ha hela min sida för mej själv!! :) :) Nu ligger hon och nannar i Johans knä. Ser så gott ut. Jag hade tänkt ta mej ett bad nu, skall bli skönt! Får se om jag skriver mera sen!
Kram på er alla!

image29

Gottegrisen hihi!! :)

Kommentarer
Postat av: Vildas Mor-Mor här

Kramar på er alla tre fast mest till lillan. Hoppas att vi kan träffas i helgen, vi har inget bokat på söndag. Ha det så bra vi hörs

2008-02-01 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0