Liseberg...

för hela slanten va det idag för mej och Johan. Jag tog en ledig dag pga att min mamma hade Vilda sen igår så vi passade på att åka till Liseberg för att ha lite kul! Det hade vi. Det va nästan inget folk så vi behövde knappt köa någonstans. Sen åkte vi nästan allt två ggr. Lite spel hann vi också med hehe.

Alltid gott med lite Toblerone hehe!!


Sen som sagt blev det juh mycket åkande för att det va juh inte någon kö alls nästan.
Jag och Johan i Virvervinden.


Jag och Johan i Jukebox...Puss puss älskling : )


Påväg upp i Bergbanan..iiiiiiiihhh!!!!


Min älskling i en dunig cowboy hatt hihi!!


Här gäller det att inte vara höjdrädd hehe!!


Sen efter en dag på Liseberg va det dags att hämta våran lilla skrutta hos mormor och Mikael. Hon hade varit jätte duktig och sovit i egen säng länge hihi. Vi åkte förbi brorsan efter det för att titta på deras nya tillskott i familjen, hunden Mira. En sån söt liten sak vill jag bara säga!! Katten är juh större än den.

Vilda med Mira.


Så ni kan jämföra hur liten hon är så ställde jag min fot bredvid.


Vem kan motstå dessa ögon? Nästan så man vill ha en själv hehe!!!

Ha det nu så bra kramar!!

Kommentarer
Postat av: ida

dålig upppdatering tycker jag....

2008-07-13 @ 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0