Är

i Småland och hälsar på Johans släkt över Påsk. Man får juh passa på när han har långledigt! Idag har Vilda åkt pulka för första gången. Det tyckte hon va jätte kul, förutom när hon damp ner i snön med ansiktet före. Men det va bara att borsta av och fortsätta igen. Filmade det så jag skall försöka lägga in det här på bloggen någon gång när jag har fått hjälp med hur man gör. Annars e allt bara fint! Johan har fyllt år och vi hade en rejäl hemma fest för honom, det va riktigt kul. Bilder kommer när jag har lagt in dom på våran dator! : ) Nej nu skall jag gå och se klart en film!

Ha det så bra Kramar!!

image117
Har juh inte tillgång till våran dator just nu så jag lägger upp en bild på lillan när hon va liten. Titta och njut av våran gullunge hihi!! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0