Började...

dagen med att kolla en stund på Göteborgsvarvet. Kändes bra att stå bredvid och titta på alla andra som sprang. Springa är inte riktigt min grej! Vissa såg riktigt hurtiga ut, andra såg ut som dom skulle få en hjärtattack vilken minut som helst. Men jag ger dom en stor eloge för att dom ställer upp för det kommer jag aldrig göra om jag inte blir tvinga till det!
Sen efter det bar det av hem till min mamma för att fira födelsedagsbarnen! Syrran som fyllde 20 den 14 Maj, Vilda som fyller 1 den 21 Maj och brorsan som fyller 25 den 26 Maj. Grattis Grattis. Vi tyckte att det va lika bra att slå ihop alla kalas till ett enda för annars skulle det bli så jobbigt att åka runt till alla. Så vi hade ett stort kalas hemma hos morsan istället och det va jätte trevligt! God mat och god tårta! Vilda fick många fina presenter av alla som hon blev jätte glad för! Tack tack!! Vi va där en bra stund sen va det dax att åka hem och lägga lillan för hon va lite grinig i slutet! Så nu sover hon som en liten gris äntligen hihi! Lite bilder och två kortfilmer får jag juh ta att lägga in här. Nähe inte det. Inga bilder idag pga att sidan vill inte sammarbeta men en video kanske funkar!!

Vilda skall blåsa ut ljuset på tårtan : )


Bilderna kommer i morgon och en video till hoppas jag om sidan vill sammarbeta med mej!! Kramar på er alla nu!! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0