Har...

börjat jobba. Igår va första dagen efter en lång ledighet. Kändes helt ok. Det jobbigaste e juh att gå upp så tidigt på morgonen men annars kan jag inte klaga. Annars e allt bra med oss. Vi va i Småland över helgen. Passade på när Johan hade långledigt. Alltid kul att åka ner och hälsa på Smålänningarna tvärsöver landet hehe :) Lillan mår också fint. Har fått tre par nya skor idag. Det e juh snart dax att börja gå så då får man vara förberedd! Sen va vi och köpte en cykelbarnstol och en hjälm till henne. Skall bli kul att testa om hon tycker om att åka med på cykeln!! Men det tror jag skall gå bra! Hon gillar juh fart och fläkt våran lilla skrutta! Nu är det inte så långt kvar innan hon fyller ett år våran stora tjej! Jösses vad tog tiden vägen egentligen? Det kan man juh fråga sej hehe! Nej nu e det dax för sängen! Skall juh upp tidigt i morgon så jag skall bara läsa lite sen är det nanetime! Men några bilder skall jag nog hinna lägga in till er! Ha det bra kramar!! : )

Fin vårbild med Vilda! : )


Vilda gosar med kusin Marcus : )


Hela kusinskaran


Snart behöver jag inget stöd hihi


Sist men inte minst en bild på familjen!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sååå duktig lillskruttan har blivit..:D stor tjej nu ju... puss puss

2008-05-07 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0