Hmm...

Nu har det gått en dag och man har hunnit smälta lite av det dom släppte på oss igår på jobbet.
Det känns riktigt jobbigt allt detta som händer nu.
Vart f-n skall man ta vägen?
Vad skall man jobba med?
Hur f-n skall man klara sej?
Vi får väl ta vårt pick och pack och flytta ner till Småland eller nått!
Här finns juh inga jobb kvar som man kan ta pga att man måste ha flera års erfarenhet överallt.
BLÄH!!

pissed

Sen blir jag lite förbannad pga att det går gamla mellan 50 och 60+are på jobbet som mycket väl skulle kunna gå hemma på pension. Men nej då. Då får dom som är unga och dom som behöver jobb sparken. Hallå, är det något företag som tänker på oss yngre?? Alla äldre klagar på att dom inte får någon chans i arbetslivet efter 50 men det e bullshit. Vi yngre får ingen chans för vi har ingen erfarenhet. Hur f-n skall man få det när ingen ger än någon chans.

Så jag har bara en sak till...

fu1 alla företag som inte ger dom som inte har någon erfarenhet en chans!!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Usch, låter tufft. Jag håller alla tummar jag kan att det löser sig till det bästa.

2008-11-02 @ 07:32:30
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0