idag...

är jag ledig. Vi har Gul dag på jobbet.
Men det känns ändå inte jätte kul pga att dom skall säga upp så mycket folk nu. Man vet juh inte om man sj får gå. Jag har varit anställd på Volvo Lastvagnar i ca:4 och ett halvt år så man vet inte om man går säker ännu! Så det är inte så roligt.



Så, är det sista halvåret som man jobbar nu eller har man lite tur och får behålla jobbet?? Spänningen är olidlig. Det är kanske sista gången man bygger lastbil snart.

Kommer med mer info när jag vet vad som händer.

Idag skall jag busa med min lilla Skrutta!! Får passa på när jag är ledig. Men först e det blöjbyte som gäller tydligen...det börjar lukta lite icky hihi. :S

Ha det bra så länge!!

slkiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0