idag...

är jag väldigt trött! Har gått och gäsp hela dagen på jobbet. Men men pricken övet i:t va juh att jag försov mej i morse. Inte roligt alls! Allt detta pga att våran lilla sötnos inte vill sova på natten utan vaknar och skriker för full hals utan att vi vet varför hon skriker. Tror att hon drömmer mardrömmar eller nått. Hoppas att det snart går över för jag måste få sova annars blir jag snart galen hehe! På Fredag skall jag ha min Grand Opening för mitt företag hemma hos mej. Hoppas att det kommer mycket folk och hoppas att dom är intresserade!!! Så vi får la se hehe! Nej nu skall jag gå och kolla lite på tv innan vi skall hitta på nått annat


:banana
Ha det gott nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0