idag...

fick vi reda på vilka som kommer få sluta på jobbet. Dom som började senare än våren 2006 måste tyvärr sluta. Vilken månad som gäller vet vi inte. Så det blir ca: 15st från våran avd som kommer att försvinna. Trist! tdown
Hoppas på en vändning nu så att orderbanken kan gå upp lite annars så kommer väl flera att ryka. Man är juh lite nervös att flera kommer att få gå. stressad Jag och Johan har jobbat sen 2004 men blir det sämre så kanske dom varslar flera och då kanske man är i farozonen. Hade juh inte varit kul om båda måste sluta jobba samtidigt. Blir jobbigt med ekonomin då!
Idag slutade jag tidigare för jag skall ha min Grand Opening, så är tvungen att göra iordning lite hemma innan alla kommer! Det jag säljer är  Herbalife Är du nyfiken på vad det är så fråga gärna...jag har en GÄSTBOK så det är bara att fråga på!!!











Detta är våran lilla gulliga nybadade och nyklippta skrutta i sin söta badrock.
Hon slog i sina framtänder i bordet idag så att det började blöda och morsan hennes fick juh lite panik och Johan svarade inte i  TeleFon så det gjorde juh inte saken bättre precis. Men hon slutade gråta och sen va allt bra igen. Tur va väl det!! Så slapp man åka till akuten.









Idag har jag varit riktigt förbannad på våran dator!! _pccrash_ Ibland vill den bara inte fungera som jag vill! Då blir jag så trött att jag vill slänga den i väggen eller nått!

Måste packa idag med eftersom vi skall ner till Småland och vara där i över en vecka för Johan skall jaga älg.algflagFår hoppas att han kan få skjutit en denna gången för nu har vi inget kött kvar i kylen. Lite trist för älgkött är jätte gott!

Nu måste jag sluta och jag kommer kanske inte skriva på hela nästa vecka pga att det inte finns någon dator där vi kommer att vara. Så ni får ha det så bra så länge

_stimpy_

CIAO


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Aha, ni ska ner till mina krokar i det mörkaste Småland... Vart ska ni?



Hoppas att det blir lite jaktlycka. Min sambo ska också ut på skogsäventyr nästa vecka och vi håller tummarna på lite tillskott i frysen...

:-)

2008-10-10 @ 19:07:49
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0