Ja...

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag
har inte haft varken ork eller lust till det. Men nu har
jag tagit mej i kragen.:clap1 Vi har varit nere i
Småland och Johan har varit i skogen och jagat
älg. Men han fick inget. Det va juh synd för man
hade juh behövt fylla på frysen med älgkött! Men
vi fick med lite ändå från hans föräldrar. Vilda har
haft mycket för sej i Småland.
Tittat på kossor (hennes favvo djur)och hon har
tittat på får, hästar, katter och en hund.
Sen har hon lekt i sandlådan och gungat.
Hjälpt till att plocka äpplen har hon
också gjort. Jätte duktig va hon. Så det har varit
fullt upp hela den veckan vill jag lova!! I Lördags
åkte vi tillbaka till Vetlanda för dom skulle inte jaga
på Söndagen. Då va vi ute och promenerade i parken.
Vilda matade ankorna.  
Så blev det en snabbvisit till Gammel-farmor också.
Sen va vi på 2års kalas hos Inez.
Tänk va tiden går fort!! Barnen växer för fort enligt min
mening. Snart växer väl Vilda ifrån mej. Hon fyller juh ett och ett halvt om en månad. Tyckte inte det va så längesen jag låg på bb och höll min nyfödda bebis i mina armar. Jaja så e juh livet. Barn växer och man själv blir bara äldre och äldre.




Här gungar vi en stund. Jätte kul : )


Här hjälper Vilda till att plocka äpplen. Duktig flicka!


Måste leka lite i sandlådan innan man ställer in den för vintern.


Ute och busar på vägen.


En promenad gör kroppen glad! : )


Herren på täppan hehehe.


Våran lilla ängel!<3

Vi har börjat skola in Vilda hos Dagmamman. Det går sådär säger Johan. Svårt att få upp lillan på morgonen för hon tycker om att sova hihi! Men hon vänjer väl sej tillslut. Även fast det kommer att bli svårt. Kommer bli jobbigt sen när Johan börjar jobba dag när hon måste upp ännu tidigare. Vi börjar juh 6:42 på morgonen så då måste man lämna henne vid 6:00. Men jag tror att vi kommer se till att vi får börja lite senare första perioden en av oss så hon får vänja sej lite i början.

Mammas och pappas busa.<3


Bara bus!<3


Våran sötnos.<3


Nu är det dags att sluta men ni får ha det jätte bra!!
                                     byebye

Kommentarer
Postat av: Vildas Mor-Mor här

hej kul att det har kommit nya kort på lillan ha det kram mamma mor-mor svärmor

2008-10-22 @ 22:04:30
Postat av: Linda/Zanya

Hjälp vad söt hon är, och vilken härlig vecka ni har haft :D

2008-10-25 @ 12:51:44
URL: http://www.zanya.tk
Postat av: MissyElliot

Vad mysigt det ser ut...



ps såg ditt meddelande i gästboken. Klart att jag ska försöka hjälpa dig, men jag måste fräscha upp först hur jag gjorde. Jag återkommer, för det är inte så svårt...

:-)

2008-10-25 @ 17:05:07
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0