måste...

erkänna att Sverige gjorde en riktigt bra match mot Portugal idag! Synd bara att dom inte fick in nått mål på alla chanser dom hade. Sen vill jag klaga lite på Herr Lagerbäck som inte byter ut spelare som är jätte trötta.
  
Har man utvilade spelare på bänken så se till att använda dom för f_n. Då kanske vi kunde fått tryckt in ett mål om det hade varit någon som hade orkat springa i slutet. Dags att byta ut Lagerbäck tycker jag.
Men annars...bra gjort Sverige!



Har annars haft en bra dag. Har åkt bil ett tag på morgonen för vi är i Småland nu. Det tar juh en stundatt ta sej hit. Första timmen sov jag och Vilda. Men sen så ville inte Vilda sova längre så då fick jag vakna till och hjälpa Johan att underhålla henne lite. Det är inte så lätt ibland, för när vi hade ca: 20 minuter kvar att åka så va hon jätte ledsen och ville ingenting!


Men allt blev bra när vi kom fram. Då va man så glad så. Vi gick hem till Gammel Morfar också och hälsade på en liten stund. Där tog vi fram lite leksaker och busade en hel del. Men vi kunde inte stanna så länge för vi skulle köpa barnmat innan vi skulle hem och äta mat. Så det blev en snabb visit. Sen va det som sagt mat som gällde. Köttfärslimpa, som Vilda mumsade i sej med glädje. Sen så gick Vilda, Johan och Ida bort till Phillipssons för att titta på deras nya kattunge.


Så jag fick en stund för mej själv, kan vara skönt ibland vill jag lova!
Nu sover lillan så gott i sin själsäng. Vi har tittat på match och ätit kyckling enciladas som Ida lagade till oss, riktigt gott måste jag säga!
Men det är nog snart dags för mej med att sova för jag är jätte trött efter bilresan och dagen som har varit så...
Ha det nu så bra så skriver jag när jag får tag på en dator nästa gång.

Kram på er alla och

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men tack så jättemycket :D Vad glad jag blir! :D

2008-10-13 @ 14:29:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har:-)



ha en jättefin helg.



mvh petra

2008-10-17 @ 18:23:36
Postat av: petra

jag råkade skicka i väg meddelandet innan jag hade skrivit min bloggadress..

2008-10-17 @ 18:24:58
URL: http://pestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0