Äntligen...



Vi har fått våran nya dator så jag kan äntligen hänga med igen vad som händer ute i världen. Min värld dom senaste dagarna har beståt av att torka spya och bajs. Vilda har haft magsjuka och diarre. Hon har fortfarande diarre men det är inte så farligt längre. Hoppas hon blir bättre snart.



Nu längtar jag till helgens aktiviteter! På Lördag skall jag och Johan ha fest här för att fira våra födelsedagar i efterskott. Hoppas att det blir riktigt kul och att det kommer mycket folk! Va ett tag sen jag och Johan festade ihop. Har planerat lite med bål och tilltugg på festen så vi får se hur det går.




Sen vill jag ge Veronika en hälsning och säga att jag har skit kul när vi shoppar tillsammans!! Många skratt blir det! Tack för att du finns! Kram!!



Nu skall jag gå och lägga mej för att läsa lite men nu blir det flera inlägg i framtiden när jag äntligen har fått en dator!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0