Det...

är jätte fint väder och solen skiner.


Men ändå känns det inte bra idag. Beror kanske på att det e första arbetslösa dagen idag för mej och Johan. Skall snart dra till AF för att ställa oss i kö och vänta på att tjöta med en handläggare som antagligen inte kommer göra så mycket. Känns inte alls kul.
Börjar få lite panik för allting!

Usch, ingenting känns bra idag. Tänk att man inte ens kan njuta av att solen skiner och att det e gott väder ute. Då e det en dålig dag. Johan har lämnat Vilda hos dagmamman och jag skall strax gå och duscha. Sen bär det av. Känns som man skall gå till sin egna avrättning. Har iofs varit arbetslös innan men då hade jag inte barn så det känns som man har mera ansvar nu. Hade det bara varit mej det gällde så hade det inte varit så farligt, men så e inte fallet just nu. Vill ha tillbaka mitt jobb NUUUU!!!
Får hoppas på det bästa att marknaden vänder men det är väl ett önsketänkande från min sida.

Senare ikväll hade jag tänkt mej att jag skulle sätta mej och ta min bok och glida in i fantasiens värld en stund bara för att få komma bort från verkligheten ett ögonblick. Det är bra med böcker. När man läser dom så är det bara det som existerar för mej inget annat!!


Nä, nu skall jag hoppa in i duschen för att göra mej i ordning. Ni får ha det så bra så länge.
PS: Gå ut och njut av solen om ni kan och har tid!! : )

Puss och kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0