...


Lite sol idag iallafall. Skall snart hoppa in i duschen och börja göra mej iordning. Vi skall på begravning idag för Johans söta lilla farmor har gått bort. Tycker alla gamla börjar falla ifrån oss. Det va juh inte längesen min farmor gick bort. Nu hoppas jag på att dom som finns kvar hos oss håller sej ett tag till. Börjar bli jobbigt!



Igår spelade Manchester United Champions League mot Porto. Dom va tvungna att vinna för att gå till semifinal. Sån tur va fick Christiano Ronaldo in en riktig kanon så vi vann med 1-0. Men det va en stenhård match så man satt på helspänd helatiden. Porto hade några chanser men vi höll igen. Så nu väntas Arsenal i Semin. Hehe kommer väl sitta med Karl-Kurt och titta. Han hejar på fel lag men det kommer bli världens hatmatch mellan oss. Jaja man får hoppas på det bästa att United tar hem hela skiten!!



Sen vill jag tacka alla som grattade mej igår. På Lunar, Facebook och alla telefonsamtal och SMS. Tyvärr så va det inte  många av som hälsade på mej här som la in ett grattis på kommentarer. Trist med tanke på att jag vet att det finns folk som besöker mej. Ser det på statistiken. Jaja det gör inget!

Kram på er och


Kommentarer
Postat av: jennie (volvo)

hahah får karl-kurt xå va med på ett hörn hahah

2009-04-16 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0