Har...

fixat lite i mitt kök igår med hjälp av Mikaela. Tyckte att det behövde göras något nytt istället för att bara ha det vitt och tråkigt. Jag köpte nämligen väggdekorationer som man klistrar på väggar eller där man vill ha dom.

Svarta själkblommor på köksluckorna.
  




Grått körsbärsträd med kollibrifåglar på skafferidörren.


Så, vad tycker ni???


Va juh på IKEA i Måndags och passade på att köpa lite nya grejer till lägenheten. Kan juh inte göra det sen för då gäller det att vända på varenda krona för att kunna överleva. Jag passade på att köpa en illröd Ryamatta typ. Kommer bli en färgklick i vårat vardagsrum som är grått vitt och svart. Tyckte det behövdes lite färg!

Kommer bli dööö läcket när den kommer under bordet. Måste bara dammsuga och tvätta av golvet först innan jag tar fram den!!



Sen köpte jag en stor vacker Orkide. Älskar den blomman! Hade jag haft mycket pengar hade jag dekorerat hela lägenheten med dom. Men den blomman är lite dyr. Jag hade tur med denna för dom sålde ut den på IKEA för 129 kr. Men det är inte den blomman som är på bilden men samma sort och färg.


Ha det nu så bra!!

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Det blev juh skit i käket det var en riktigt bra ide att köpa dom :),mattan blir säckert lika snygg den med :)..

Hoppas att allt e bra med er..

Kram

2009-04-02 @ 15:21:33
URL: http://professionalliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0