Hej...

och





Idag är jag riktigt trött. Ville inte gå ur sängen. Plus att det är tråkigt väder också så det gör juh inte saken lättare! Igår va det jätte fint väder. Solen sken och det va varmt och gott. Varför kan det inte vara sånt väder idag också? Nä det e la för mycket begärt. Hmm, vad skall man hitta på idag då? Ingen aning. Har ingen lust att sitta och glo bara. Funderar på om jag skall åka och titta på en ny mobil. Blev lite kär i Sony Ericson W715. Så jag skall se om jag kan förnya/förlänga mitt abonnemang för jag är nöjd med Telenor då behöver man juh inte byta. Men vi får se. Kanske åker och hälsar på någon. Så man kommer ut ur lägenheten. Det e juh alltid skönt med en annan omgivning.

Tog några roliga kort på Vilda i förrgår när hon försökte ta av sej pyjamasen själv. Det gick väl sådär men med lite hjälp av sin pappa lyckades det tillslut.

Först alla knappar.

Hmm...glömde en knapp längst ner.   Arg som ett bi för att det inte går.
 

Armarna av, jobbigt detta vill jag lova!


Sen skall man krångla av benen också, det tar tid.
 

Ähh, detta går inte bra!


Med lite hjälp av pappis går det bra och med ett stort skratt på läpparna så e pyjamasen av Jippie!


Sen är det dags för blöjan att ryka av med.
 

Nybadad och med kläder på så e det dags för bus!


Kullerbyttan går inte så bra så vi springer och busar med Jörgen istället!
 

Kurragömma i täcket är riktit skojigt!


Nu skall jag duscha med Vilda. Ni får ha det så bra!

KRAMAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0