Har...

precis varit och hämtat Vilda hos dagmamman. Första dagen för henne sen vi gick på semester. Hon hade tydligen haft riktigt roligt. Just nu ligger hon i soffan och sover middag. Det tog nog inte mer än 10 min så slocknade hon. Men hon sover juh inte middag hos dagmamman så jag förstår att hon är trött.
Ute så regnar det igen, Suck!! Igår kväll så åskade det en stund men inget märkvärdigt.
Men jag vill juh att solen skall skina och att det skall vara varmt men icke då.
 det bara öser ner.....

Nu skall jag greja lite, kanske hinner med ett inlägg lite senare.
Ha det gött!


Här står man och tjuväter hihi!!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv. åh det hade varit mysigt :)

måste säga att barnet på bilden är jättesöt ^^

2009-08-10 @ 15:23:21
URL: http://emzaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0