Hmm...

Det där med bloggauktion gick inte så bra så jag lägger ner det. Jag kommer istället lägga ut lite saker till försäljning (bloppis). Gör det lite senare när jag har tagit kort och bestämt mej vad jag skall sätta för pris på grejerna.
Har äntligen fått mej en lång och härlig dusch. Fick kletat på mej en grön ansiktsmask också så jag såg ut som alien i ansiktet haha.
Men det va skönt att få ta sej en rejäl genomkörare och duscha så längen man ville. På landet tar juh varmvattnen slut efter ett tag så man får snabba sej lite.
Nu är jag len och go i ansiktet.
Masken kommer från Herbalife som jag säljer och är jätte bra tycket jag. Den går inte att få tag på i handeln så om du känner för att prova på den så skriv i kommenarerna så kontaktar jag dej.
Nu skall jag göra mej i ordning.
Kramar.

Om inte fotbollspelare så blir det kanske handbollsspelare.


Plopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0