Idag...

har jag tvättat hela jäkla förmiddagen. Torktumlaren va juh paj så jag va tvungen att springa fram och tillbaka flera ggr för att ta in och ut ur torkskåpet istället. Fy f*n va jobbigt. Ringde till Newsec men dom hade inte telefontid då så man skulle lämna ett meddelande. SUCK. När jag hade hängt upp sista tvätten i torkskåpet så va det bara att hämta Vilda hos dagmamman. Sen hem en halvtimma, efter det va det juh till tvättstugan igen för att hämta den förgjordade tvätten. När jag kom in till mitt tvättrum så hade dom varit där och lagat den jäkla torktumlaren 2 timmar försent :P. 
Vad trött man kan bli.

Nu skall jag ta hand om min trötta dotter.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att få ha vilda på lördag kram

2009-08-19 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0