Lazytown...

är ett nått som går på Playhouse Disney. Jag är lite trött på det programmet om jag får säga det själv.
På helgerna går det hela tiden.
Snälla, lite variation skulle juh inte skada!!
Vilda älskar juh Playhouse Disney och jag kan juh inte förbjuda henne att titta bara för att jag är trött på ett program.

Detta är LazyTown, fast på kanalen talar dom svenska.



Vildas favorit är Musses Klubbhus. Den kan jag stå ut med för den sänds inte så många gånger. Det kan jag tycka är lite synd pga att Vilda tjatar dagligen om Musse.
Hon sjunger med på låtarna och räknar med dom när dom räknar.
Jätte bra program. Ok Lazy town e väl inget dåligt program, dom lär juh barnen att äta frukt och grönt, sen att det e bra att motionera, men felet är att det sänds för ofta så man tröttnar på det.

Detta är Musses Klubbhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0