Vart...

tog solen vägen??
Vaknade i morse och såg att det va molning , typiskt!!
Denna morgonen började jätte bra verkligen, eller inte.
Först e det trist väder sen så har Vilda grejat med tv kontrollen så kanalerna ligger huller om buller så jag kan inte hitta hennes kanal. Åhhhhh vad trött jag blir. Att hon aldrig kan sluta pilla på allt. Hon har blivit helt skogs tokig på senaste. Vet inte vad jag skall göra för hon lyssnar inte längre på någonting längre.
SUCK!!
Jaja, nu skall jag greja lite innan Johan kommer hem.
Ha det bra!

Vilda spelar kubb!

Kommentarer
Postat av: jhon

Linnea är lika dan!! lyssnar inte hörbarhet 0!!!!! jobbit värre!!

2009-08-09 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0