Idag...

har vi varit och handlat lite grejer.
Först va vi och hämtade julgardiner till vardagsrummet som jag vann på tradera.
Tyckte dom va lite söta med änglar och hjärtan.




Det blev lite juligare iallafall.
Istället för de svarta vi alltid har annars.

Efter vi hämtat gardinerna tog vi en tur till blomsteraffären på Wieselgrensplatsen.
Hade nämligen presentkort på 100kr hos interflora som jag tänkte göra mej av med.
Det blev tre julstjärnor som står i köksfönstret och på köksbordet nu.
Sen åkte vi vidare till blomsterlandet.
Där köpte vi en Amaryllis som skall bli spräcklig när den blommar.
Den va jätte fin när man såg den i affären.
Den står i vardagsrumsfönstret, ni kan se den på kortet ovanför.
Just nu är det bara en knopp, men snart så kommer vackra klockor fram.
Vi köpte också 5st röda krukor till blommorna och två små granar till Vildas rum.




Julgranskulorna som hänger i fick vi köpa försej.
Dom köpte vi på Coop där vi också handlade Tacos som vi åt idag MUMS!!
Resten av julgranskulorna hängde jag i gardinerna i köket.



Men jag vet inte om det va en sån bra ide, för Giggs fick för sej att det va leksaker, så han började klättra upp i gardinerna och leka men dom.



Annars har vi inte gjort så mycket idag mer än att glo på fotboll.
Man United vann med 4-0 och Chelsea förlorade idag!!
Toppen bra.

Nu skall jag glo lite på tv innan jag går och lägger mej!
Ha det gööööttttt!
CIAO.


Kommentarer
Postat av: Amaar

snyggt :)

2009-12-07 @ 15:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0