Idag...

är det Alla Dag. Det är också Marcus födelsedag så vi skall hem till min brorsa och fira min brorson. Annars vet jag inte vad som händer mer idag. Vi får väl se vad Johan känner för att göra. Han är just nu ute och promenerar med Vilda. Jag har tränat lite på våran Wii Board. Jätte kul. Inte som gå på ett gym och bara lyfta vikter. Det tycker jag inte är lika kul kan jag erkänna!

Igår va Angelica och Conny här på besök. Vi bjöd på Älgstek med Potatismos och Kantarellsås. Mycket mumsigt vill jag lova! Min kära pojkvän kan laga mat han hehe. Sen blev det film. The Eye med Jessica Alba. Va helt godkänd om jag får säga det själv. Va väl inte så skräckinjagande som jag trodde den skulle vara men den hade sina moments om man säger så hihi.

Nu skall jag strax hoppa in i duschen för att börja göra mej iordning för kalas. Lika bra att börja i tid för jag kan vara lite tidsoptimist, inte bra!! Sen skall man juh byta kläder på Vilda också och är inte hon på humör så kan det juh ta tid och evighet innan man blir klar!

Ni skall få två söta kort på Vilda och Johan som jag tog i Svart/Vitt




Det va allt för denna gång!! Happy Valentines Day!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0