Regn...

och snö...det är vädret här idag nere i Småland. Vi har haft plusgrader så det har inte snöat utan spöregnat. Inte kul alls. Hoppas det fryser till i natt så att det inte blir så slaskigt. Igår va vi och åkte pulka och jag provade på att åka längdskidor för första gången. Jisses va jobbigt det va men jag hade för långa skidor. PS. Anita jag tror att jag behöver träna lite innan jag ger mej på tjejvasan ; ) hihi!

Annars har det väl inte hänt så mycket. Vi har varit och hälsat på Johans farmor och farfar. Sen va vi hos hans morfar så vi har gått igenom alla dom äldre iallafall. Nu är Johan ute och åker lite skidor medans vi andra mest tar det lugnt. I morgon bär det av hemåt igen. Helgerna går för fort även fast man har gula dagar på Volvo. Kommer lägga upp lite goa snöbilder på Vilda när jag kommer hem. Ha det gott så länge!!

Puzz och Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0