Utmaning...

Utmaning av Anita


4 favorit program

1. Prison Break
2. Greys Anatomy
3. Desperate Housewifes
4. Scrubs

4 Saker jag gjorde igår
1. Snorade
2. Va på IKEA
3. Va på Media Markt
4. Tittade på Scrubs

4 Saker jag ser fram emot
1. Få nytt jobb
2. Hämta Vildas nya säng
3. Kanske en resa till hösten.
4. -

4 Favoritrestauranger
1. Bamboo ( Gbg )
2. Kometen (Gbg)
3. Tai Lee (Kungälv)
4. -

4 Saker på önskelistan
1. Att jag får nytt jobb
2. Att Johan får nytt jobb
3. Resa till Thailand
4. Köpa hus (någon gång i framtiden)


4 Stycken jag utmanar
1.SysterYster
2.Mikaela
3.MissyElliot
4.Princessdiamondlover

Kramar på er alla!!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, tackar....Tror jag gjort den innan, men jag måste kolla först...

Är en gammal och glömsk quinna!

ler

kramiz

2009-02-07 @ 09:44:46
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0