Fick...

en förfrågan av min syster om jag hade glömt Nyberg julen. Klart jag inte har. Men jag har inte orkat lägga upp kort på den ännu och det tar lite tid och det har jag inte gott om på vardagarna när Johan jobbar och jag har Vilda själv. Speciellt som hon nu har vänt på dygnet och inte vill sova på kvällarna SUCK!!! Men nu har jag lite tid över så här kommer några kort på julen hemma hos min mamma med min familj. Tyvärr fick jag inga kort på julen hos min pappa. Glömde kameran hemma, grrrr!!

Vilda och Mormor myser innan alla kommer.


My innan tomten kommer.


         Jag och mamma.        Bror och Mikaela.         Molle, Syster och Mormor.
  

My och Marcus i tomtens knä.


Barnen får julklappar i massor.
  

I väntan på fler julklappar.


Kram på er alla!! : )

Kommentarer
Postat av: jessica

Va fint kortet på dej å mamma blir, fast det e ju klart jag va ju fotografen;) hehe... blir allt bra kort med nya kameran ser jag:) kram

2009-01-16 @ 09:32:24
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Fina bilder från julfirandet....

:-)

2009-01-18 @ 10:30:55
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0