Har...

bara jobbat två pass idag pga att Vildas Dagmamma hade studiedag, så Johan va gullig och jobbade resten av min dag och hans kvällspass. Men han skall juh snart sluta. Han jobbar juh bara idag och halva morgondagen sen blir han permiterad, fusk säger jag. Vill också gå hemma med betalt. Jaja livet e inte alltid rättvist hehe. Men vi jobbar juh inte heller så mycket nu. Bara tre dagars veckor ett bra tag fram över. Nu väntar jag och Johan mest på ett svar från Securitas om vi får nått jobb där. Hoppas hoppas!! Om vi får det snart så får man juh dubbel lön och det hade inte varit så fel!!


I helgen hade vi lite folk här på Lördagen. Snacka lite skit och drack i måttliga mängder. Hade jätte trevligt. Dom stannade till ca: 3 sen va jag jätte trött. Kunde knappt hålla ögonen öppna. Städade upp lite snabbt sen gick vi och la oss.

Vilda myser med pappis!! = )



Men innan festen så va vi hos Jhon och tittade på fotboll. Vilda och Linnea busade runt som vanligt. Det e alltid fullt ös på dom två när dom e i samma rum hehe. Dom fick leka mycket i helgen för vi va hos dom i Fredags också och då kom Anitas syster med sina busungar så det va verkligen full rulle, jösses vilket liv det va på barnen. Men jag kan juh säga att Vilda sov gott sen haha!


Gammalt kort på Vilda, Linnea och Mej när vi va hemma hos oss.


I Söndags så va Jag, Vilda, Mikaela och Nicko på IKEA för att shoppa lite.





Men va folk det va. Inte så konstigt kanske med tanke på att det va lönehelg. Jag fick köpt nya gardiner till sovrummet och till köket. Inte så dyra och exklusiva kanske men jag tycker att dom duger bra!! Behöver juh inte kosta skjortan för att dom skall va fina. = )
Sen åkte Jag, Vilda och Johan till min kusin. Där fick Vilda busa med sina sysslingar ett tag. Det va riktigt roligt för dom busade i sängarna. Det e juh alltid kul att hoppa upp och ner i en säng.



Sen fick vi spagetthi och köttfärssås, mycket gott. Sen mera bus. Fattar inte att dom orkar. Vi kunde knappt hålla Vilda vaken i bilen påvägen hem, men det gick. Vi fick sjunga alla möjliga barnsånger vi kom på. Sen va det dags för Vilda att gå och lägga sej. Jag och Johan kollade på film, sen va det dags för mej att sova.



Nu skall jag greja lite sen skall jag se på Prison Break. Händer ganska mycket i den serien men jag blir lite trött på att det alltid går fel för dom i slutändan. Hoppas att serien får ett bra slut iallafall.

Ha det så gott nu
Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0