Jepp...

Detta är tredje dagen natten man inte fått sova riktigt. Vilda har feber och sover inte riktigt bra. Men men vad gör man. Igår när jag tog tempen på henne hade hon 40,6 men nu har det gått ner. Inte kul alls när dom e sjuka!! Men hon e fortfarande sitt goa jag och inte så gnällig, även fast hon gnäller lite mer än vanligt men det kan jag stå ut med!! = )



Det börjar närma sej slutet på Volvo nu. Den 31:a Mars går jag igenom portarna för sista gången. Känns lite trist när man inte kommer träffa alla efter detta. Jag och Johan skall in till Odinsplatsen denna veckan och lämna in papper till Securitas och se om vi kan få jobb där. Hoppas hoppas, vill inte vara arbetslös. Måste få in pengar. Man kan juh inte leva på Akassa direkt! Inga feta pengar.

Nu skall jag bada lillan, sen skall jag skriva ett nytt CV. Mycket att göra nu PUH!!!

Ha det så gott alla och ta vara på er!!
Kramar!!


Kommentarer
Postat av: vildas mor-mor

hej inte kul att lillan e sjuk. fin bild på henne. hur går det med min mp3

2009-01-22 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0