Hej...

alla glada människor. Tittade ut idag på morgonen och såg att solen sken, men det verkar nästan som om den håller på att ge upp nu för alla moln på himmelen. Usch va tråkigt. Hoppades juh på en fin dag när jag såg solen, men den glädjen varade inte länge.
Skall in till stan sen för att träffa en kompis. Har inte sett henne på ett tag så det skall bli kul. Efter det får vi se vad som händer. Får juh göra så mycket som möjligt nu denna veckan när man är hemma i GBG, på Fredag åker vi juh tillbaka till Småland och sen är semestern över för Johan. Då börjar juh han skolan igen. Skall försöka hinna med min mamma och min pappa denna veckan. Sen skall vi ner och hälsa på Daniel också. Får se om vi hinner med min kusin med. Ringde henne igår men hon va i Skåne på hästtävling. Hade varit kul om Vilda kunde leka lite med Annie och Tim. Vi får se hur mycket vi hinner med.

Nu skall jag greja lite. Ha det gött!!
Kramar!

Vilda spelar minigolf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0