Lovade...

juh att skriva lite om vad vi har gjort dom senaste dagarna.
Vi börjar med Torsdagen som vi spenderade med min mamma och min syster.
Först va vi och badade på Nordön.
Jätte varm i vattnet, vi mätte det till 25grader.
Syrrans hund va också med och badade för första gången. Hon såg för go ut när man lyfte upp henne ur vattnet för hon fortsatte simma uppe i luften.

Bada är kul!


Gos med mormor! : )


Sen lite bus också
 

Gos med moster


Sen ännu mera bus!
 

Ebba vill också vara med!



Sen vid halv 3 åkte vi för att hämta Mikael för vi skulle ta en tur med deras nya båt.
Vi började turen till Åstol för att kolla läget lite. Sen bar det av till Marstrand för att käka lite på Hamnkrogen och för att heja lite på Veronika som jobbade.

Påväg till båten i sin flytväst


Denna båten åkte vi med


I väntan på avfärd
 

Det går snabbt, ca 40 knopp


ÅSTOL


Bohusläns flagga


Vi har det bra, vi här bak i båten....


I fredags så kom Vildas faster Ida hem till oss och hälsade på.
Det va fint väder så jag, Vilda och Ida åkte ner till Sillvik för att sola och bada.
Johan va i skolan men kom ner lite senare. Det va en riktigt härlig dag på stranden.

Spannen fick man akta sej för, annars blev man blöt!


Jag, Ida och Vilda...och spannen


Busungen med den berycktade spannen....se upp!!
 

Vilda som motorbåt


Undra vad det va hon pekade på??


Mycket bus blev det!!


Ännu mera bus
 

♥♥Hela familjen!! ♥♥


Senare på kvällen blev det en tur ner till Frillesås för att grilla med Mikaela. Grabbarna va på fest så Johan åkte dit efter maten men tjejerna blev kvar. Satt i en varm villavagn och kollade på film, eller ja sov som grisar i soffan e väl rättare sagt. hehe.
Vi sov över där så följade dag åkte jag, Johan, Ida, Vilda och Junior ner till Vallersvik för att slappa på stranden. Daniel skulle hälsa på sin syster och Mikaela skulle hem så dom följde inte med.
Senare åkte vi hem till Götet och käkade Tacos, gott!


Idag har vi varit på Freeport och Kungsmässan för att shoppa lite. Fick tag på en snygg tröja. Sen fick Vilda lite grejer och Johan köpte kallingar. Ida hittade lite hon med. 
Jag hittade ett par sååå snygga skor med jätte hög klack. Dom va lite dyra så jag köpte dom inte. Men ångrade mej lite. Fast inte så att jag åker tillbaka och köper dom.

Nu skall jag gå och kolla på film.
Ha det toppen!! 
Kramar
 





Kommentarer
Postat av: Anita

Hej!

Glömmer ju alltid att skriva en liten rad. Jag kollar för ofta på din blogg så jag glömmer att skriva nått =P Förlåt ;)

Ni ser ut att ha jättetrevligt! Hoppas vädret kommer tillbaka bara! Vi vill ju inte ha regn resten av sommaren.



Här uppe e allt bra =) Förutom Myggor och tjötiga ungar :P ha ha! Men det överlever man :)

Ska nog bli lite fiske också framöver.



Ta hand om er!! KRAM!

2009-07-06 @ 22:27:23
URL: http://mrsanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0