Sitter...

just nu bara och degar framför datorn. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på. Tv:n  visar juh bara gamla repriser. Trist trist. Funderar på om jag skall läsa lite. Har juh två böcker kvar på serien jag läser, Häxmästaren av Margit Sandemo. En jätte bra serie om man gillar böcker om trolldom och annat kul. Serien innan heter: Sagan om Isfolket och är också toppen. Den har 47 böcker och Häxmästaren har 15 st. Nu har jag bara två kvar att läsa. Kommer bli tomt, *Snyft*.
Får se vad det blir sen. Har juh köpt Män som hatar kvinnor och de andra två böckerna så det får väl bli till att läsa dom då.
Ja jag är en bokmal vissa månader på året men inte alltid.

Nu skall jag gå!
Ha det gött
Kramar

Vilda busar med GammelFarfar.  : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0