Tyckte...

att jag behövde mer besökare på min blogg. Ligger typ aldrig över 50 st och då kan man juh fråga sej varför man bloggar hehe. Så jag blev medlem på Plopp och nu hoppas jag på att det finns några som fastnar för min blogg. Det hade juh varit kul!!
Om du sj vill bli medlem, eller kolla läget klicka på Mer-Trafik knappen så kommer du dit.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Vi va juh hos min pappa ett tag, sen åkte vi till min mamma och åt grillat.
Mycket gott måste jag säga.
Nu försöker vi få våran dotter att sova, det är inte alltid så lätt!! Hon vill nämligen inte sova i sin säng så hon är just nu jätte arg på oss.


Lovade juh att lägga upp bilder på när Vilda red på Jumjum igår.

Först måste man göra hästen fin!


I början får man hålla mamma i handen.


Efter det kan man rida lite själv.


Sen kan man utan händer...titta vad jag kan!! :):):)



Kortfilmen kommer senare när jag har laddat upp den på Mitt klipp.

Ha det toppen
Kramar!!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hej svejs...



Hrm, det var såå länge sedan jag gick med i Mer trafik, men jag har för mig att när man anmält sig så får man ett mail med uppgifter för inloggning... Det måste vara rätt uppgifter så att besöken räknas ordentligt. Och sedan fick man en kod att klistra in.... Hrm, blir lite osäker, men jag ska kolla det lite mer...

kramiz...



ps. Underbara bilder...

2009-07-22 @ 21:46:44
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Jilina

Runt 50 är bra faktiskt. Många har ju inte ens 10 per dag. Hittade btw hit via mer-trafik så att du vet,

2009-07-23 @ 05:54:32
URL: http://www.jilina.se
Postat av: syster

vilda ser äna ut som en liten dam när hon rider själv..hehe... lite lillgammal kanske..hehehe.. kram

2009-07-23 @ 17:50:52
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0