Vad...

skall man hitta på idag då?? Vädret har inte riktigt bestämt sej om det skall vara fint eller inte. Solen tittar fram lite då och då men det är molnigt.
Igår så hade jag en hel dag för mej själv. Johan skulle åka till en pluggkompis och göra hemarbete som dom har fått pga att dom blev lediga två veckor till. Vilda fick åka med för dom hade tydligen en lite kille på tre år som hon kunde leka med där. Barnen hade tydligen jätte kul. Bra att Vilda får flera kompisar att leka med. Man kan juh aldrig få för många i den åldern.
Jag stannade hemma och tvättade upp tvätten som vi hade. Det va inte så mycket så det gick fort. Sen så blev det lite tv tittande. Jag drog fram min Sex and the City box och satte på dom två sista avsnittena. Så där satt jag med en Power King och en Nektarin och tittade på när Mr Big hämtade hem Carrie från Paris. Jag bara älskar Sex and the City. Lipar nästan alltid när Carrie går in genom dörren och visar sej för tjejgänget när hon har kommit hem från Paris. Alla tjejer bara skriker av lycka. Mirandas reaktion är bäst!!

The End of Sex and the City.
Sen på kvällen kom Johan och Vilda hem. Dom hade med sej Jörgen som skulle komma över och kolla på fotbollen. IFK mötte Halmstad. Tråkig match måste jag säga. Inga mål alls. Men men, man får inte alltid vad man vill ha. Nu har IFK tuffa matcher fram över så man får bara hoppas på det bästa!!

Nu skall jag äta frukost.
Ha det bäst.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

du vet att dom inte pratar på engelska i klippet va;) kram

2009-07-13 @ 21:04:23
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0