Aahhhhh...

Jag är i en cirkel av ett helvete.
Inte nog med att man blivit arbetslös, har inga pengar och är uttråkad så in i h_lvete på dagarna.
Vi har grannarna från helvetet också.
02:30 i natt vaknade jag av ett jäkla dungande. Först trodde jag att det kom utanför. Men efter 10 minuter så gick jag upp och verkligen lyssnade vart ifrån det kom. Då märkte jag att dunket kom ifrån våran svale. Då såg jag två tjejer sitta och banka på en dörr. Jag öppnade så klart våran dörr och bad dom om att vara lite tystare pga att jag har en 2 åring som skall upp tidigt och behöver sova. Svaret jag fick av den ena tjejen va: Jag ger blanka f_n i din j_vla 2 åring. Jag bor här och jag kommer inte in för den som är där inne har låst mej ute.
Då tände Gabbe på alla röda och sa tillbaka: Jag och alla här i huset skall inte behöva lida för att du har SUPIT bort dina j_vla nycklar så håll käften för h_lvete eller jag ringer polisen så dom får komma och sätta dej i fyllecell och det gör dom nog mer än gärna!!!
Då ställer sej denna lilla fylletratten upp som inte va mer än två skitar hög och går emot mej, som om det skulle skrämma mej...not!!! Ställer sej en meter ifrån och börjar skrika till mej att hon själv skulle ringa polisen och säga att dom skulle ta in mej istället för att jag lägger mej i sånt som inte angår mej....hallå, min och min familjs nattsömn angår mej!!!
Just i det tillfället väntade jag på ett slag från henne, hoppades kanske på ett också så jag kunde få försvara mej lite. Liten misshandels anmälan hos polisen hade juh inte suttit fel heller. Emot henne alltså, jag bara försvarade mej hehe. Kanske man kunde få lite pengar för sveda och värk med. Men det kom inget slag. Däremot gick hon tillbaka till sin dörr och fortsatte banka. Jag gick in och ringde störelsejouren. Men innan jag han lägga på så hade tjejerna försvunnit.
Skönt, nu kan man äntligen få sova!!.

Detta e mitt liv i ett nötskal just nu.
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Fez

Du skulle hämtat johan eller spöat upp skit ungarna själv! men gött att du sa något till dom, man kan fan inte göra hur som hälls på natten

2009-06-04 @ 12:52:31
Postat av: syster

Hemma hos oss smällde dom raketer 20 över 4 på morran två dar i rad, det e också lite tröttsamt, speciellt när ebba blir orolig å börjar morra resten av natten typ...

2009-06-04 @ 13:55:25
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0