Det...

blev en sväng in till stan idag. Jag och Vilda satte oss på spårvagnen för att möta Veronika. Väl inne i stan träffade vi på Jhon med, han hade varit inne för att köpa ny kamera. Veronika skulle köpa nya Jeans så det blev att gå till Rut med Flera. Men när hon skulle betala så hade hennes chef inte satt in några pengar till henne. Suck säger jag bara. Så hon fick gå därifrån utan byxor stackaren. Sen gick vi och mötte upp Andreas. Han hade slutat jobba. Jhon skulle åka hem så jag, Vilda, Veronika och Andreas gick till Burger King för att få lite i magen. Mycket gott. Sen gick vi till Telenor för jag ville veta hur lång tid jag hade kvar innan jag kunde förlänga mitt abbonemang. Han sa att jag hade 4 dagar kvar men att han kunde släppa mej idag om jag visste vad jag ville ha. Det visste jag juh Jippie. Så jag kom hem med en Sony Ericson W715 idag WWIIEEE!!


Jag är mycket nöjd. Så nu skall jag sätta mej och kolla hur den fungerar. Massor av roliga grejer på den. 

Annars sitter jag och kollar på Scrubs och Vilda sover en stund i soffan. Sen får vi se vad som händer. Hoppas det blir nått kul, men det får inte bli för sent för vi skall upp tidigt för vi skall spela ölfotboll i morgon. Kul kul, synd bara att det skall bli skitväder. Men det är juh typisk Svensk sommar. Jag har lärt mej leva med regn nu!

Ha det så bra!!
CIAOOO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0