Det...

blev mycket lek och bus idag kan jag säga. Vilda va överallt. Hon åkte rutschkana, hoppade på studsmattan, sprang i labyrinten, kastade bollar i bollhavet och mycket mera. Sen åkte hon helt själv i dom långa rutschkanorna. Jag hann inte ner och sätta mej bredvid så hon bara åkte ner. Sen när hon väl va nere så ställde hon sej upp och bara smilade åt mej precis som att, det trodde du inte om mej morsan hehehe. Hon va sååå nöjd att hon kunde själv så det va juh ingen ide att försöka hjälpa henne efter det : D Sen efter nån timma så kom Johan dit med. Han hade juh varit i skolan innan. Då blev det till att äta lite. Det behövs juh när man springer runt så mycket som man gör på Lek och Buslandet. Mycket dricka behövs också. Vi åt upp och sen blev det lite lek till. Mest rutschkana blev det juh. Ville juh visa pappa att man kunde åka själv nu juh hihi. Men sen gick tiden ut och Vilda började bli trött. Så det va dags att ta spårvagnen hem. Jhon kom och gjorde Johan sällskap. Dom cyklade hem till oss. Det va juh tänkt att jag och Jhon skulle cykla idag men det började spöregna så jag va inte så sugen helt plötsligt. Jag och Vilda satte oss på spårvagnen, det tog nog inte 2 minuter så somnade hon med sitt huvud lutandes på min arm. Jag fick bära henne från hållplatsen och hem. Det va tungt vill jag säga men jag lyckades komma hem utan att hon vaknade. Sen hände inte så mycket mera idag igentligen. Jhon cyklade hem efter ett tag. Jag och Johan kokade ägg och käkade äggmacka. Tittade lite på film, "Kingdom of Heaven" eller va den nu hette. Med Orlando Bloom. Den va ganska bra. Nu ligger Johan och Vilda och sover i soffan som små grisar. Helt utslagna båda två. Skall snart förflytta dom in till sovrummet hade jag tänkt. Titta lite på Scrubs, sen sova. Men ni får sova så gott!!

Natti Natti!!


Kommentarer
Postat av: Fez

sötta dom är!!! sådan far sådan dotter

2009-06-12 @ 00:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0